• ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
  • کد خبر: 58355
سیمان

شرکت سیمان سپاهان و سیمان منددشتی امروز نخستین عرضه های خود را در بورس کالا تجربه کردند که در پایان موفق به فروش ۱۴۵۰۰ محصول در تالار محصولات صنعتی و معدنی شدند. 

به گزارش «کالاخبر»؛ شرکت سیمان سپاهان در نخستین عرضه خود موفق به فروش ۱۱ هزار و ۴۰۰ تن سیمان در بورس کالا شد.

از محموله ۱۵ هزار تن سیمان تیپ ۲ عرضه شده این شرکت که با استقبال ۱۰ هزار و ۸۵۰ تنی مواجه شد ۸۱۵۰ تن به قیمت ۳۴۵۰ ریال به ازای هر کیلوگرم مورد معامله قرار گرفت.

همچنین محموله ۲ هزار تنی سیمان تیپ ۲ در کیسه های ۵۰ کیلوگرمی این مجموعه سیمانی با تقاضای ۲۵۰۰ تنی همراه و در نهایت ۱۵۰۰ تن آن با قیمت پایه یعنی ۴۷۹۵ ریال فروخته شد.

محموله ۳ هزار تنی سیمان تیپ ۳۲۵-۱ سیمان سپاهان هم تقاضای ۱۷۵۰ تنی ثبت کرد و همین میزان مورد معامله قرار گرفت. قیمت معاملاتی این پارت نیز ۴۷۰۶ ریال بوده است.

معامله ۳۱۰۰ تن سیمان تیپ ۲ شرکت منددشتی 

شرکت سیمان منددشتی هم امروز برای نخستین بار محصول خود شامل سیمان تیپ ۲ را در بورس کالای ایران عرضه کرد و موفق به فروش ۳۱۰۰ تن محصول در بورس شد. عرضه سیمان شرکت منددشتی در دو نوبت ۳۰۰۰ و ۲۰۰۰ تنی روی تابلوی بورس کالا رفت که به ترتیب با تقاضای ۳۷۰۰ تنی و ۴۵۰ تنی روبرو شد و در نهایت ۲۷۰۰ تن از پارت نخست و ۴۵۰ تن از پارت دوم فروخته شد. قیمت کشف شده برای این محموله ها همان نرخ پایه و به ترتیب ۳۴۵۰ ریال بو ۴۷۹۵ ریال به ازای هر کیلوگرم بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها